fredag...

Fast det känns mest som dagarna flyter in i varandra det spelar inte så stor roll vilken dag det är. Igår var jag och lite kompisar på vätterfesten och såg liquid ham ett band jag tycker jätte mycket om. Nästa vecka börjar andra året på gymnasiet för mig och mina klassisar jag har blandade känslor måste plugga mer inte kul men bra men det blir kul att träffa alla och vi har massa teater på schemat det känns bra jag saknar det.
det här blev ett fantastiskt tråkigt inlägg antar jag men det kommer snart lite roligare kommer bli bättre uppdatering när skolan börjar.

dagens fundering: varför går ansiktsmask lättare bort från huden än från telefonsvararen



morfars hund äter gurka

//liw♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0