kärlek


Det pirrar i kroppen. Fjärilarna i magen flyger runt. Ja jag är kär och min kärlek stavas teater.
Jag har spelat teater så länge jag kan minnas. Hemma i vardags rummet (spelat pjäser med 5 roller själv), senare på kulturskolan och nu även på skoltid där jag går estet teater.
Kanske är jag inte bäst i världen, kanske blir det ingen känd skådespelare av mig men det är inte det som är det viktiga. Det är det som bubblar i kroppen och fyller hela huvudet lyckan och kärleken till det jag gör. Visst har man svackor när det inte känns lika roligt men längst bak i huvudet vet man att det här är det bästa jag vet. Jag hade kunnat jobba med teater i sommar men valde att inte göra det utan ta en lite paus som jag kände att jag behövde. Men nu innan skolan började hade jag fruktansvärd abstinens. Men nu känns allt fantastiskt jag har fått spela ut det som har grott hela sommaren och mer ska det bli. Nu har ni fått en presentation av min livs kärlek.    

                                                                       




Dagens fundering : Jag funderade på något idag men jag kommer inte ihåg vad jag funderade på.
//liw♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0