liw

Idag fortsätter presentationen om mitt liv


Bästa musik just nu: Bob hund lätt det var sjukt kul att se dom live


Läser jag mycket: Ja jag får adhd om jag inte har någon bra bok.


Vilka är mina bästa böcker: Någon sorts extas av Johan Kinde. "Stockholm, tidigt åttiotal. Fyllda av drömmar söker Julian och hans vänner efter den perfekta låten, den perfekta utekvällen, den sanna kärleken. Efter någon sorts extas. Och det är nu Julian börjar förlora sin oskuld - tron på att man bara kan älska en enda människa i livet, och att denna någon ska älska en tillbaka"
Vacker och sorlig kärleks skildring och jag önskar av hela mitt hjärta att jag hade vart där. Men när jag gav boken till min pappa och tyckte han borde läsa den så slängde han den ifrån sig och sa med fasa i röste "aldrig för den handlar om mig"


Konstigaste jag har gjort: Gör mest konstiga saker men jag och min vän Angelica uppträder ofta med vårat band mongoprinsessorna det kommer en singel till jul.


Så skulle jag beskriva min stil: Min nya rosa klänning med tyllkjol som pappa köpte åt mig för att döva sitt dåliga samvete.


Stilar jag har haft: Allt  från fjortiz till pop men poppar Liw fanns länge då var jag ball som bara den.


Ska bli när jag blir stor: Skolkurator min pappa tycker att jag ska bli pastor men då måste man åka till någon annan stad om man vill supa sig full och det är ju jobbigt.


Har jag adhd: Jag börjar faktiskt undra min Pappa faster och farmor har en släng av damp men jag trodde jag slapp undan men är inte längre säker stil

 ca 14 år försökte hitta "min egen" stil

 mellan 14 och 15 pop pop pop popcorn

 blandning mellan spå tant och muslim men snyggt 15 år

 16 år plut läppar och stora brillor då var jag cool
rödhårig och 17 vet inte vad man kallar min stil men ni ser ju på bilderna att jag har förändrats lite genom åren //liw♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

......ha ha du liknar en av huvudpersonerna i svart katt vit katt.....

2009-08-05 @ 00:50:01
Postat av: liw

Vet inte om man ska ta det som en komplimang eller förlämpning haha

2009-08-05 @ 09:44:10
Postat av: Maria

Liw du är så söt!!!!!

2009-08-05 @ 18:07:21
Postat av: Anna

vilken fin blogg du hade :) den där boken låter riktigt bra!

2009-08-16 @ 15:03:16
URL: http://www.poetsia.devote.se
Postat av: Anonym

Jag vill ha in vinröda basker, får jag sno?

2009-08-16 @ 23:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0