måndag/tisdag



Har åkt tåg i 15 timmar och haft 5 tågbyten med min 3tons väska med massa kläder. Men nu är jag trött, lycklig och hemma. Har tillbringat största delen av min helg på yran(festival) i östersund.


Hade jag varit bosatt i Östersund hade jag ju lätt vart lesbisk, alla tjejer var skit snygga fast det var killarna med så det hade nog blivit någon blandning (även kallat bisexuell ) Men nu bor jag inte i någon snygg stad utan i Jönköping som jag antar starkt har bidragit till min heterosexuella läggning. Här är höjden av skönhet ett sönderblonderat löshår och en west Coast Chopper  tröja.


Men nu tillbaka till det verkliga ämnet tänkte bara säga att yran var fett värd och bob hund, Thåström och Hello saferide var så sjukligt värt för mig. Galen av glädjeyra och med ett snabbt packning byte beger jag mig på onsdag till frizon det känns så bra. Känner att Jönköping klarar sig mycket bra utan mig just nu.




fruktansvärt fint


'

(kameran fick stanna med pappa i Åre så inga nya bilder förens om en vecka)


Dagens fundering: Varför! Varför! Jönköping 




   


hemskt fint (grov ironi)



min stad som jag gillar innerst inne bara inte just nu

//liw♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

......du är svårt sjuk/alt. störd ;-).....undra varifrån allt kommer ;-D......

2009-08-05 @ 00:54:17
Postat av: Anonym

....förlåt glömde att underteckna....

2009-08-05 @ 00:55:01
Postat av: Mia

Du skriver roligt. Mer!

2009-08-10 @ 19:39:28
Postat av: liw

det kommer mer har vart på semester men snart drar bloggen igång på allvar

2009-08-11 @ 12:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0