fötter

Liw funderar på: frusna fötter

 

Är just nu inte på det bästa humöret. Jag har gått hela dagen och väntat på kvällen när jag ska få svettas ordentligt. Jag börjar min svåra vandring mot friskis och svettis. Jag håller på att frysa ihjäl så jag tar på mig alla kläder jag har och ser ut som en smurf med cancer i min mössa. Trots alla kläder håller jag på att för frysa både händer, fötter och rumpa.

 

När jag kommer fram till friskis och svettis så inser jag att jag har tappat mitt inträdes kort. Jag ber om hjälp tjejen i kassan säger att det kostar 50 spänn jag tycker det känns sjukt o värt eftersom jag inte var hundra på att jag tappat kortet. Hon säger att jag kan fixa så du kommer in i alla fall då visar det sig att mitt pass är fullbokat trots att jag var där i god tid.

 

 Försöker ringa pappa för att det fanns en liten chans att få träna på hans klubb men nej han svarar såklart inte. Ända ljuspunkten på den här kvällen var att jag hittade mitt träningskort längst ner i väskan och hur kul var det när jag ändå inte fick träna.

 

   såhär snygg var jag ...... inte idag men jag önskar att jag hade vart det så därför lägger jag upp den här bilden

// liw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0