Österbymo



Liw funderar på cabaret

 

Igår packade alla teater elever in sig i en buss och startade vår resa mot Österbymo ( Nej jag vet fortfarande inte var det ligger) resan innehöll både hysteriska skrik över kryp i bussen och många glada skratt. Efter en lång resa kom vi fram till kanske världens minsta ställe. Men dom hade ett mini litet konsum som vi inhandlade ett packet god morgon juice på.

 

Sen var det dags för föreställningen att börja. Hade ganska höga förväntningar mest för att min lärare var med men stället låg ju helt öde. Men det var fantastiskt, Scenen, musiken, skådespeleriet och konfranciern (eller vad säger du Mattias) alla blev vi nog lite kära i honom. Vår lärare Kalle-Micke var också jätte duktig trots att han spelade nazist(haha).

 

 Efter en blöt hemresa var vi åter i Jönköping jag hyrde tillsammans och åkte hem och slappade i soffan. 

Jag och angelica när vi vunnit fina priser på britney spears tävling en bild piffar ju alltid upp


♥liw     


Kommentarer
Postat av: mattias

ähum... vad då menar du?? jag vet inte vad du pratar om! :O

2009-10-08 @ 20:27:43
URL: http://momentsofayouth.bloggspot.com
Postat av: liw

nej inte jag heller fick nog nått fel i hjärnan

2009-10-11 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0