ta tag

Liw funderar på hösten!

 

Man brukar prata om nya tag särskilt vid nya årstider som nu tillexempel hösten. Man ska börja träna, äta rätt, få mer tid för familjen, plugga och samtidigt inte gå sönder av stress. Jag struntar i allt det här mitt nya tag handlar om att börja blogga igen. Efter en välbehövlig paus ska tangentbordet glöda och fingrarna blöda.

 

Med min nya otroliga design som fina Amanda har skapat känns det lite roligare ungefär som när man får köpa nya höst kläder.

 

Ikväll ska jag hem till Amanda och kolla på körslaget eftersom det bor en liten tant i mig. Som älskar program som man helst inte vill tala om att man kollar på. Vem kollar på postkordmiljonären i min ålder, jo jag såklart.

 

♥liw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0